TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

June 03, 2015

Kelas Tambahan Cuti Sekolah (Pertengahan Tahun ) 2015

Jadual Kelas Tambahan telah diedar sejak bulan Mac lagi.. Jadi, amanah yang diberi, mestilah ditunaikan. Walaupun jumlah murid tidaklah ramai seperti kelas biasa, kelas tetap dilaksanakan. Mungkin ramai yang telah merancang aktiviti bersama keluarga. Maklumlah, cuti sekolah. Lagipun minggu pertama cuti ni saya tak kemana-mana.. Seronok juga buat kelas masa cuti ni sebab bebas. Anak kecil saya sentiasa bersama sebagai jurufoto sepanjang kelas diadakan.

Buat anak-anak didik cikgu, semoga usaha kalian datang ke sekolah pada waktu cuti ini unuk menuntut ilmu akan dikurniakan ganjaran yang setimpal nanti. Cikgu doakan kalian cemerlang dalam PT3 tahun 2015.

Semoga ia menjadi kenang-kenangan KITA dan SMKTD nanti.

KHAMIS (4.6.2015) - KELAS 3KAA DAN 3RK











 SELASA (2.6.2015) - KELAS 3A DAN 3D











 ISNIN (1.6.2015) - KELAS 3C







Di sini saya kongsikan latihan menterjemah litar skematik yang saya gunakan untuk ulangkaji bersama murid-murid ini. Semoga dapat dimanfaatkan.

KLIK POP OUT UNTUK PREVIEW DAN DOWNLOAD..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...