TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

December 08, 2012

Permandangan Selat Tebrau, Tanjung Balau dan Telok Sengat, Johor.

Semua gambar diambil menggunakan telefon android sahaja dan hasilnya amat memuaskan. Saya suka lihat permandangan laut dan awan. Lalu, saya abadikannya dalam blog kesayangan saya ini..

Jeti baru Telok Sengat. Kelihatan jambatan menghubugkan bandar Johor Baharu dan Desaru.

Pantai Tanjung Balau.. anginnya sangat kuat
Selat Tebrau. Kelihatan pembangunan yang pesat di negara jiran, Singapura.
Pantai Tanjung Balau
Selat Tebrau.. dekan dengan Zon Bebas Cukai..
Awan petang di Telok Sengat
Telok Sengat
Telok Sengat
Selat Tebrau.. Kelihatan Negara Singapura sangat dekat dengan Bandar Johor Baharu
Permandangan di Telok Sengat.
Selat Tebrau.. Anak-anak memerhati anak-anak ikan todak yang sangat banyak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...