TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

February 22, 2012

Aktiviti Dalam Kelas Rekacipta 2012

 
 
 

Aktiviti pembelajaran di dalam kelas 3B/2012

**********************

catatan cikgu norliza:

Yang saya suka bila datang sekolah.....
jumpa rakan-rakan sekerja... 
masuk kelas... 
mengajar... 
membuat aktiviti... 
isi rekod mengajar....
buat refleksi.....
buat penambahbaikan setiap kali.... 
makan di kantin...
Tapi, kalaulah itu saja yang kita kena buat.
Macam mana kerja-kerja lain? Kelas tambahan.. 
aktiviti kelab....
aktiviti peringkat daerah...
 peringkat sekolah...
isi stok..isi LO... 
kemaskini fail...
mesyuarat sekolah....  
daerah dan macam-macam lagi lah (malas nak tulis) . 
Penatnya jadi cikgu ni.. Tapi saya suka.

Yang saya tak suka bila datang sekolah...
bila ada yang susah nak beri kerjasama... 
bila ada yang suka mengelak tugas.... 
bila ada yang sambil lewa.. 
bila ada yang tidak bersungguh-sungguh... 
bila ada yang suka beri banyak alasan... 
bila ada yang suka beri cadangan aje (tapi tak reti nak buat)... 
bila ada yang kata dia sibuk sangat mengalahkan menteri  ...
bila ada yang suka menyalahkan saya bila apa2 yang buruk terjadi...
bila ada yang perli-perli saya...yang ni memang sesangat saya tak suka... 

Bukannya saya ni baik sangat... Cuma berharap "orang-orang ni" ... cepatlah dapat HIDAYAH!

:( mOOD TAk BaiK..
- rasa lega sedikit bila dah luahkan kat blog ni.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...